Frequently Asked Question

How do you work?

The relationship between photographer and customer is particularly important in the marriage picture set,  I don’t delegate my work to anybody.

I personally take care of selection, lay outing and post-production.

What’s your style?

A romantic intimate reportage: not a mere documentary but a work that shows with a warm human interpretation the authenticity and uniqueness of every wedding.

Where do you work?

I live in Apulia region but I love travelling, wherever you decide to celebrate your marriage it will be my pleasure to join you.

What’s the delivery time?

Delivery time vary according to the agreed package, from a month in case of digital format pictures to a maximum of six months in case of packages with album and/or photo books.

The photographer work doesn’t end with the cut of the wedding cake.

Selection, post-production and lay outing of an album require time and care in order to grant a high quality product to the couple.

How to get in touch?

Via e-mail: (info@marinellifotografie.it) or click here, we can schedule an appointment at my studio or via skype in order to formulate the best offer according to your needs.

Once sure about your choice, in order to schedule the date, your signature upon the contract and the payment of a deposit in advance will be necessary.

destination wedding photography

Come lavori?
Il rapporto fotografo-cliente è particolarmente importante nella fotografia di matrimonio, non mi servo di assistenti o secondi fotografi, non delego a nessuno il mio lavoro.
Curo personalmente post-produzione, selezione ed impaginazione.

Qual è Il tuo stile?
Un romantico reportage che non documenti ma racconti con personale interpretazione l’unicità e l’autenticità di ogni matrimonio.

Dove lavori?
Vivo in Puglia ma amo viaggiare, ovunque decidiate di celebrare il Vostro matrimonio sarà per me un piacere raggiungervi

Quali sono i tempi di consegna?
I tempi di consegna variano in base al pacchetto concordato, da un mese per le foto in formato digitale ad un massimo di sei mesi per pacchetti con album e/o fotolibri.
Il lavoro del fotografo non termina con il taglio della torta.
La selezione, post-produzione ed impaginazione di un album richiedono tempo ed attenzione per garantire al cliente un prodotto di qualità.

Quali supporti utilizzi?
Album in vera pelle rilegati a mano, stampe fotografiche e fotolibri di elevata qualità.
Tutto esteticamente in linea con la sobrietà del servizio fotografico.

Il video?
Al fine di preservare l’omogeneità del lavoro finale collaboro con un ristretto numero di videomaker altamente professionali nei quali riconosco il mio stesso gusto estetico.

Come contattarti?
Tramite e-mail (info@marinellifotografie.it) o telefono/WhatsApp , potremo fissare un appuntamento presso il mio studio  a Taranto in Corso Umberto I, 173 o dove più vi aggrada per formularvi l’offerta in base alle Vostre necessità.
Una volta certi della scelta, per prenotare la data, basterà la firma del contratto ed il versamento di un anticipo a titolo di caparra.
destination wedding photography

Contatti